Det är inte varje dag fullständig idioti kan användas som försäljningsargument

Belgiska reklambyrån Duval Guillaume har tagit fram den här briljanta reklamkampanjen för Organdonation. Med sin härliga tagline (se nedanför) så lyckas de verkligen hitta en charmerande och humoristisk vinkel på helt vanlig urbota idioti. Ganska beundransvärt måste jag säga.

”8 Organs in their body can be donated. Luckily for us their brain is not one of them”

Personerna på bilderna är utan tvekan med och kvalar in till Darwin Awards.

organdonation reklam

reklam organdonation

idioti reklam

Föregående artikelHur hinner man med allt? 4 Seriösa tips som ger dig mer tid!
Nästa artikelHandtork eller papper, vad är mest hygieniskt?
Allt från personlig utveckling till sköna sneakers är intressant! Kvalitetstid för mig är en kall, ljus, amerikansk öl i solen på en uteservering, gärna "i goda vänners lag" om man nu skall slänga in något klyschigt också.